FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemeğe ayda 45.000 TL verebiliyorsanız demek ki çok iyi para kazanıyorsunuz.
Çok iyi para kazanıyorsanız yiyin, afiyet olsun.
Abi öyle düşünmemek lazım. Bende 2 yıldır sabah öğlen akşam dışarıdan yiyorum. Artık tiksinerek yemeye başladım. Yemek istediğim için değil açlığım gitsin diye mecburiyetten yiyorum sadece.