• Dün, 13:23:58
    #10
    Kurumsal PLUS
    ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Yıllardır süre gelen dışarıdan yeme alışkanlığım mevcut. Son 3 aydır garantiden sürekli ayda yemek için ne kadar para harcadığımı kontrol ediyorum ve ayda 35-45 bin tl arasında trendyol ve yemek sepetine harcamalarda bulunmuşum. Bu alışkanlığımı bitirmek istiyorum. Nasıl köreltebilirim? Ev yemeği yapacak kimse olmadığı için böyle yıllardır hayatım böyle sürüyor fakat artık yemek için çok fazla para harcadığımı düşünüyorum.
    Dostum elini ayağını bağlayan yok, herkes gibi iki yumurta kırmayı öğrenirsin sanırım. Youtube desen olmayan yemek tarifi yok... Yeter ki yapacam de....
  • Dün, 13:24:07
    #11
    Bunun üşengeçlikten ziyade alışkanlık, ritüel boyutuna geçtiğini düşünüyorum. Ben olsam evde ortalama 15kya basit yemekler yapar, kalan 30k'yıda yatırım yapardım.
  • Dün, 13:25:31
    #12
    Zenith Capital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum elini ayağını bağlayan yok, herkes gibi iki yumurta kırmayı öğrenirsin sanırım. Youtube desen olmayan yemek tarifi yok... Yeter ki yapacam de....
    Hocam elimi ayağımı bağlayan zaten var demedim ama kahvaltı kültürüm yok. Yıllardır dışarıdan yemek yediğim için çok fazla yemek seçiyorum
  • Dün, 13:25:31
    #13
    WordPress Yönetim Aracı
    Maddiyattan önce, sağlık sorunu.

    Kullanılan yağ ve diğer malzemeleri ülkemizde çok kalitesiz.

    Kolestrol ve daha büyük sorunlar ortaya çıkabilir.
  • Dün, 13:26:14
    #14
    birtikta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maddiyattan önce, sağlık sorunu.

    Kullanılan yağ ve diğer malzemeleri ülkemizde çok kalitesiz.

    Kolestrol ve daha büyük sorunlar ortaya çıkabilir.
    Kolestrol ve şeker 2 yıl önce zaten çıktı hocam maalesef ama dikkat edemiyorum..
  • Dün, 13:26:33
    #15
    Aylık kazancım maks 5 bin
    Hocam eğer ay sonu sorun olmuyorsa zevkini yaşayın.
  • Dün, 13:27:02
    #16
    Kurumsal PLUS
    ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elimi ayağımı bağlayan zaten var demedim ama kahvaltı kültürüm yok. Yıllardır dışarıdan yemek yediğim için çok fazla yemek seçiyorum
    Ben de var demedim, ironiydi.. Bunun da açıklamasını yapacaksak yorum yapmayalım!
  • Dün, 13:28:18
    #17
    Aile evinde yaşıyorsanız ailecek yemeye alışacaksınız mecbur. Tek yaşıyorsanız hazır ev yemeği gönderenler var daha uyguna. Yada mecbur kendiniz yapacaksınız
  • Dün, 13:28:48
    #18
    ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayatım boyunca sebze ağzıma sokmadım. Sokmuşluğum illaki vardır ama et yemek gibi bir alışkanlığım var
    1500 liraya günde 1 kg antrikot
    2 kg kadar sotelik et
    1,5 kg kadar kontrafile
    700 gram bonfile
    2,5 kg kıyma
    1,2 kg kuzu şiş
    2 kg dana kuşbaşı
    ki bunlar bir de migros gibi pahalı bir yerin rakamları kasaplarda daha uygun olacaktır.

    dışarıda yediğimiz maksimum porsiyon 150-200 gram dışarda yemek yemek çok doğru bir davranış değil yemek parası yerine kira personel ödüyorsunuz