ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam elimi ayağımı bağlayan zaten var demedim ama kahvaltı kültürüm yok. Yıllardır dışarıdan yemek yediğim için çok fazla yemek seçiyorum
Ben de var demedim, ironiydi.. Bunun da açıklamasını yapacaksak yorum yapmayalım!