• Bugün, 12:41:42
    #64
    ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Yıllardır süre gelen dışarıdan yeme alışkanlığım mevcut. Son 3 aydır garantiden sürekli ayda yemek için ne kadar para harcadığımı kontrol ediyorum ve ayda 35-45 bin tl arasında trendyol ve yemek sepetine harcamalarda bulunmuşum.

    Bu alışkanlığımı bitirmek istiyorum. Nasıl köreltebilirim? Ev yemeği yapacak kimse olmadığı için böyle yıllardır hayatım böyle sürüyor fakat artık yemek için çok fazla para harcadığımı düşünüyorum.


    1- Amacın nedir ?
    2- Aylık gelirin ne kadar ?
  • Bugün, 15:07:31
    #65
    Arkadaşlar dışarda yemek artık cidden çok pahalı.
    Bir şehirden bir şehire uçuyorsun 1500-3000 lira, dışarda yemek yiyorsun 1000-2000 lira.
    Şimdi bu arkadaş örneğin 45 bin lira ile belki 5-10 farklı şehre gidip gelebilir her ay.

    Yani cidden dengesizlik var. Ben eskiden öğlen molamda kokoreç söylerdim ki kuryeyle gelirdi. Sonra öylesine bir tane daha söylerdim kokoreç sevdiğim için. Şimdi 2 kere bu şekilde sipariş vermek pahalıya gelir ve istemem.

    Konuyu açan arkadaşa da önerim eve yardımcı alırsan hem ev tertipli düzenli olur hem de ev yemeği yiyebilirsin belki o paraya bilemiyorum.