Selamlar. Yıllardır süre gelen dışarıdan yeme alışkanlığım mevcut. Son 3 aydır garantiden sürekli ayda yemek için ne kadar para harcadığımı kontrol ediyorum ve ayda 35-45 bin tl arasında trendyol ve yemek sepetine harcamalarda bulunmuşum.
Bu alışkanlığımı bitirmek istiyorum. Nasıl köreltebilirim? Ev yemeği yapacak kimse olmadığı için böyle yıllardır hayatım böyle sürüyor fakat artık yemek için çok fazla para harcadığımı düşünüyorum.
1- Amacın nedir ?
2- Aylık gelirin ne kadar ?