Arkadaşlar dışarda yemek artık cidden çok pahalı.
Bir şehirden bir şehire uçuyorsun 1500-3000 lira, dışarda yemek yiyorsun 1000-2000 lira.
Şimdi bu arkadaş örneğin 45 bin lira ile belki 5-10 farklı şehre gidip gelebilir her ay.
Yani cidden dengesizlik var. Ben eskiden öğlen molamda kokoreç söylerdim ki kuryeyle gelirdi. Sonra öylesine bir tane daha söylerdim kokoreç sevdiğim için. Şimdi 2 kere bu şekilde sipariş vermek pahalıya gelir ve istemem.
Konuyu açan arkadaşa da önerim eve yardımcı alırsan hem ev tertipli düzenli olur hem de ev yemeği yiyebilirsin belki o paraya bilemiyorum.