kolay kolay vazgeçilecek bir alışkanlık değil ama ileride yaşayacağın mide sorunları çok büyük sıkıntı ameliyat falan olmak zorunda kalabilirsin dışarıda yapılan yemekler gerçekten çok kalitesiz yağlar ile yapılıyor