Yesin be yaşlanınca yiyemicek ağzında dişin var ken ye kardaşım akşam 17.00 sonra yeme, etini butunu tavuğunu balını sütünü kaymağını yi kardaşım, bu dünya hancı biz faniler yolcuyuz yiyende yimeyende gidiyor öbür tarafa, bu yaz kendine tatil yaptırt, lezzet turuna çık Adana Antep Urfa Diyarbakır Tüm mutfaklar uğra oradan Hatay mutfağı zaten iznin biter.