bu tavsiyemi oku bende aynı durumdaydım.
Aynı servisteyiz nasıl açılacağım :(
82
●4.969
- 06-10-2009, 15:00:06Üyeliği durdurulduben aynı senin gibi tanışmıştım üniversitede.ortak bi kız arkadaş bul serviste devamlı sohbet edin.muhabbet ac okuldan durumlardan felan.sonra bir gün direk yanına otur servisten inince birlikteymişsiniz gibi yanında yürü iyi hoş bir sohbet ardından o derse gitsin.sonra ortak arkadaşına söyle ben aşık oldum onun için bir şiir bile yazdım felan de . şiir için bana pm at özel bir söz kendime ait etkileneceği en önemli kısımı özel mesajla atacağım.
bu tavsiyemi oku bende aynı durumdaydım.
- 06-10-2009, 15:33:47Üyeliği durdurulduOrtak arkadaş konusu olmaz.
Serviste öne geçme olayınıda unut.
Teyp olayıda yalan olur.
Burda yorum yapan1-2 kişi dışında hepsi bekar benim gibi
[Fukaralık]
Bir yolunu bulacan , konuşacan , biraz muhabbet demesi kolay uygulaması zor , en önemli olayda burda..
Şöyle düşüneceksin dünyaya 1 defa gelecem ve ölüm var zulüm var yarın bu kızı burda bulamazsam diye düşüneceksin . Hepsi 1 kelimede bitiyor . tamamen cesaret. Hadi işin Rast gelsin - 06-10-2009, 17:08:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Defterin ilk sayfasına kocaman kızın ismini yaz. Servis hareket etmeden önce aa servisci amca bey sınıfta bişey unutmuşum 2 dakika bekleyiver de. İnerkende elinde olucak ve içinde ismi yazan defteri kıza uzat " benim için tutarmısın " de. Belki içini açıp bakar. Oldu ki bakmadı, döndüğünde defterin hala elindeyse sen teşekkür ettiğinde ricası iyi şekildeyse mimikleri hoşsa bir umut var demektir (: . En azından bu senin ilk adımın olucaktır. Sonuca ulaşmak için adım atmak gerekli
Uğraşmam diyosan teknolojinin nimetleri 1 sms, bir mail sonucu direk verir. Ama bi tadı olmas
- 06-10-2009, 18:06:40Üyeliği durdurulduben senin yerinde olsam yarın değilde cuma günü açılırdım . Hem 2 gün düşünme fırsatı olur hemde Allah büyük zaman neler gösterir. beLki o da sana karşı boş değildircanavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk günden teklif edersen okulun sonunu zor edersin bekle sabır
- 06-10-2009, 18:08:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Güzel vallahi.SisteM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım bunu kullan bence. Ben olsam hoşlanırdım, senden.
- 07-10-2009, 16:51:09hadi hayırlı olsun seninki tamamdır.canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimki hala daha çıkma teklifimi kabul etmiyor
- 07-10-2009, 17:17:54Hayırlı olsun şimdiden. Güzel taktikler. Düüne çağırmazsan küserim.canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ilk günden teklif edersen okulun sonunu zor edersin bekle sabır