• 06-10-2009, 15:00:06
    #64
    Üyeliği durduruldu
    ben aynı senin gibi tanışmıştım üniversitede.ortak bi kız arkadaş bul serviste devamlı sohbet edin.muhabbet ac okuldan durumlardan felan.sonra bir gün direk yanına otur servisten inince birlikteymişsiniz gibi yanında yürü iyi hoş bir sohbet ardından o derse gitsin.sonra ortak arkadaşına söyle ben aşık oldum onun için bir şiir bile yazdım felan de . şiir için bana pm at özel bir söz kendime ait etkileneceği en önemli kısımı özel mesajla atacağım. bu tavsiyemi oku bende aynı durumdaydım.
  • 06-10-2009, 15:33:47
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Ortak arkadaş konusu olmaz.
    Serviste öne geçme olayınıda unut.
    Teyp olayıda yalan olur.
    Burda yorum yapan1-2 kişi dışında hepsi bekar benim gibi
    [Fukaralık]
    Bir yolunu bulacan , konuşacan , biraz muhabbet demesi kolay uygulaması zor , en önemli olayda burda..
    Şöyle düşüneceksin dünyaya 1 defa gelecem ve ölüm var zulüm var yarın bu kızı burda bulamazsam diye düşüneceksin . Hepsi 1 kelimede bitiyor . tamamen cesaret. Hadi işin Rast gelsin
  • 06-10-2009, 17:08:51
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Defterin ilk sayfasına kocaman kızın ismini yaz. Servis hareket etmeden önce aa servisci amca bey sınıfta bişey unutmuşum 2 dakika bekleyiver de. İnerkende elinde olucak ve içinde ismi yazan defteri kıza uzat " benim için tutarmısın " de. Belki içini açıp bakar. Oldu ki bakmadı, döndüğünde defterin hala elindeyse sen teşekkür ettiğinde ricası iyi şekildeyse mimikleri hoşsa bir umut var demektir (: . En azından bu senin ilk adımın olucaktır. Sonuca ulaşmak için adım atmak gerekli Uğraşmam diyosan teknolojinin nimetleri 1 sms, bir mail sonucu direk verir. Ama bi tadı olmas
  • 06-10-2009, 18:06:40
    #67
    Üyeliği durduruldu
    canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi arkadaşlar yarın konuşacağım
    ben senin yerinde olsam yarın değilde cuma günü açılırdım . Hem 2 gün düşünme fırsatı olur hemde Allah büyük zaman neler gösterir. beLki o da sana karşı boş değildir ilk günden teklif edersen okulun sonunu zor edersin bekle sabır
  • 06-10-2009, 18:08:01
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SisteM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Defterin ilk sayfasına kocaman kızın ismini yaz. Servis hareket etmeden önce aa servisci amca bey sınıfta bişey unutmuşum 2 dakika bekleyiver de. İnerkende elinde olucak ve içinde ismi yazan defteri kıza uzat " benim için tutarmısın " de. Belki içini açıp bakar. Oldu ki bakmadı, döndüğünde defterin hala elindeyse sen teşekkür ettiğinde ricası iyi şekildeyse mimikleri hoşsa bir umut var demektir (: . En azından bu senin ilk adımın olucaktır. Sonuca ulaşmak için adım atmak gerekli Uğraşmam diyosan teknolojinin nimetleri 1 sms, bir mail sonucu direk verir. Ama bi tadı olmas
    Güzel vallahi. Arkadaşım bunu kullan bence. Ben olsam hoşlanırdım, senden.
  • 07-10-2009, 16:51:09
    #69
    canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saol R10

    İkinci Part Buraya
    hadi hayırlı olsun seninki tamamdır.

    benimki hala daha çıkma teklifimi kabul etmiyor
  • 07-10-2009, 17:17:05
    #70
    Hadi Zor isi basarmisin. Gerisi Kolay gelir
  • 07-10-2009, 17:17:54
    #71
    canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar anlatıyorum.

    •Önce Facebookunu ekledim
    •Sonra Güzel romantik videolar paylaştım.
    •Sonra kızın face'inden sevdiği şarklara baktım.Ve msnine..
    •Ekledim muhabbet ettim. konuştuk ortak yönlerden.
    •İşte telefonunu bildiğimi söyledim.Şaşırdı nerden dedi.Ben istediğim şeye sahip olurum dedim. "Belli oluyor" dedi. Gerçekten çok araştırmışsın fln dedi
    •Sonra face'indeki bir şarkının ismini verip onu çok sevidğimi ve bilgisayarımdan silindiğini bana gönderebilip bilemiyeceğini sordum. Bütün listeme sordum kimsede yok bu şarkıyıda çok severim hiç kimse sevmiyor anlaşılan dedim. Aaa ölemi ben çok severim dedi attı.
    •Sonra facedeki şarkılarından ve beğendiği sanatçılardan bir cd oluşturdum. Ve serviste dinledi oda. Benim en sevdiğimdiğim şarkılar fln dedim.
    •Sonra en yakın arkdaşına kızla ilgilendiğimi söledim. Oda ayarlıyım mı fln dedi. Yok dedim. ama belli etmeden olur

    Durum bu şimdilik.
    Hayırlı olsun şimdiden. Güzel taktikler. Düüne çağırmazsan küserim.
  • 07-10-2009, 17:24:16
    #72
    Gerisi gelecektir.Ne demişler, azimle s.an betonu bile deler yanık kalıcak o kız sana gör bak