Hadi arkadaşlar yarın konuşacağım

ben senin yerinde olsam yarın değilde cuma günü açılırdım . Hem 2 gün düşünme fırsatı olur hemde Allah büyük zaman neler gösterir. beLki o da sana karşı boş değildir

ilk günden teklif edersen okulun sonunu zor edersin bekle sabır