• 05-10-2009, 20:14:16
    #37
    canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mektup olayına sıcak bakmaz diye düşünüyorum. Hiç konuşmadan Al mektup
    facebook adresini versene hobilerine bakalım
  • 05-10-2009, 20:15:20
    #38
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mektup yaz o zaman. Cuma günü çıkışta İstiklal Marşı'ndan önce herkes çantasını servise bırakır. Sizde de öyleyse, kız çantasını bıraktıktan sonra mektubu çantasına koyarsın, yanına da bir gül iyi gider
    He kızda görüyor çantayı kafaya geçiriyor.

    Genç kardeşim uyma sen bunlara.

    Git saçma sapan konuş, ona hiç duymadığı kelimeleri söyle. Farklı ol kısaca. O sana gelecektir. ( tabi karizma varsa, kemal gibi tipsizsen kaybettin )
  • 05-10-2009, 20:17:42
    #39
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ( tabi karizma varsa, kemal gibi tipsizsen kaybettin )

    Msnde sulandığın günlerin loglarını koydurtma bana şimdi

    Sen dediğimi yap, işe yaramazsa işe yarayana kadar yeni yöntemler önereceğim, garantili
  • 05-10-2009, 20:18:53
    #40
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msnde sulandığın günlerin loglarını koydurtma bana şimdi

    Sen dediğimi yap, işe yaramazsa işe yarayana kadar yeni yöntemler önereceğim, garantili
    kime sulanmışım læn ben
  • 05-10-2009, 20:22:52
    #41
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kime sulanmışım læn ben
    Pardon abi kızma
  • 05-10-2009, 20:27:07
    #42
    canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızın Gruplara baktım:

    Burak Özçivit Fanları
    Gökhan Öztürk Fan Clubs
    Jeff Hardy Fun Clup
    JOHN MORISON

    Müzikler :
    volkan konak-yarim yarim
    BEGGIN
    Pit Bull-I know you want me
    manga-beni benimle bıraq

    Sanatçılar:
    Feridun düzağaç
    Yalın

    Fenerbahçeli
    WWE Yani uyduruk dövüş hayranı
    bence sen o kızı boşver
  • 05-10-2009, 20:28:50
    #43
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon abi kızma

    söyle söyle merak ettim
  • 05-10-2009, 20:36:21
    #44
    kıza git de ben sana çıkmak istiyorum. sonuç olumus zolursa gel :d
  • 05-10-2009, 20:43:55
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bak kardeşim sakın olakı samimiyeti kurmadan iyicene tanış olmadan çıkma teklifini etme. Kızlar öyle şeylere gıçık oluyo (bi arkadaştan biliyom)... Sınıfınız aynı ise bol bol espiri yap. Değilse onun sınıfından arkadaşlar bul ama çok samimi ol sınıflarından çıkma. Sonra konuşursunuz falan filan. Gerisi malum işler.. Sen halledersin.