Bak kardeşim sakın olakı samimiyeti kurmadan iyicene tanış olmadan çıkma teklifini etme. Kızlar öyle şeylere gıçık oluyo (bi arkadaştan biliyom)... Sınıfınız aynı ise bol bol espiri yap.

Değilse onun sınıfından arkadaşlar bul ama çok samimi ol sınıflarından çıkma. Sonra konuşursunuz falan filan. Gerisi malum işler..

Sen halledersin.