Konu
Aynı servisteyiz nasıl açılacağım :(
05-10-2009, 20:17:42
#39
KMLGRLR
OkanK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
( tabi karizma varsa, kemal gibi tipsizsen kaybettin
)
Msnde sulandığın günlerin loglarını koydurtma bana şimdi
Sen dediğimi yap, işe yaramazsa işe yarayana kadar yeni yöntemler önereceğim, garantili