• 05-10-2009, 20:45:14
    #46
    canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Servisçiye
    Ad soyadı gönder bakalım yapılabilecekleri bizde sayalım
  • 05-10-2009, 20:49:50
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşm yapıcağn tek şey var böyle konularda.Kendini biraz büyük göster(büyük dediysem mecazi anlamda) kendinden emin ol ve rahat ol.Bi anda şap diye seni seviyorm deme oturur kalırsın.Senin yapman gereken şey okulda görüp nbr felan demen .Gerisi gelir dostm
  • 05-10-2009, 20:51:02
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Ula böyle konuşuyozda hiçbirimizde icraat yok konuya yazan 50 kişininde manitası varmı şimdi
  • 05-10-2009, 20:52:00
    #49
    Üyeliği durduruldu
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ula böyle konuşuyozda hiçbirimizde icraat yok konuya yazan 50 kişininde manitası varmı şimdi
    ++ repp
  • 05-10-2009, 20:53:56
    #50
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/off-topic/445002-kalbi-kiriklar.html

    Olmamız gereken yer..
  • 05-10-2009, 21:04:06
    #51
    Servisçiyi kafalıyorsun kızın durağından bi durak önce biniyorsun Şansına dua et belki yanına oturur sonra ee nasılsın la başlarsın devamı gelir zaten =)
  • 05-10-2009, 21:14:33
    #52
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ula böyle konuşuyozda hiçbirimizde icraat yok konuya yazan 50 kişininde manitası varmı şimdi
    Ne sandın
  • 05-10-2009, 22:16:03
    #53
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne sandın
    la bi yürü git la tekmeyi yen ha
  • 05-10-2009, 22:27:06
    #54
    Of konuyu görünce beynim yerinden çıktı sanki. Servis diye bir film çeksem 35 seri olur Ama bana şu ana dek servisten hiçbir kız hayırlı gelmedi.