Arkadaşm yapıcağn tek şey var böyle konularda.Kendini biraz büyük göster(büyük dediysem mecazi anlamda) kendinden emin ol ve rahat ol.Bi anda şap diye seni seviyorm deme oturur kalırsın.Senin yapman gereken şey okulda görüp nbr felan demen .Gerisi gelir dostm
Servisçiyi kafalıyorsun kızın durağından bi durak önce biniyorsun Şansına dua et belki yanına oturur sonra ee nasılsın la başlarsın devamı gelir zaten =)