Konu
Aynı servisteyiz nasıl açılacağım :(
05-10-2009, 21:14:33
#52
KMLGRLR
OkanK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ula böyle konuşuyozda hiçbirimizde icraat yok konuya yazan 50 kişininde manitası varmı şimdi
Ne sandın