ben aynı senin gibi tanışmıştım üniversitede.ortak bi kız arkadaş bul serviste devamlı sohbet edin.muhabbet ac okuldan durumlardan felan.sonra bir gün direk yanına otur servisten inince birlikteymişsiniz gibi yanında yürü iyi hoş bir sohbet ardından o derse gitsin.sonra ortak arkadaşına söyle ben aşık oldum onun için bir şiir bile yazdım felan de . şiir için bana pm at özel bir söz kendime ait etkileneceği en önemli kısımı özel mesajla atacağım. bu tavsiyemi oku bende aynı durumdaydım.