Konu
Aynı servisteyiz nasıl açılacağım :(
07-10-2009, 16:51:09
#69
Alperbil
canavarinfo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Saol R10
İkinci Part Buraya
hadi hayırlı olsun seninki tamamdır.
benimki hala daha çıkma teklifimi kabul etmiyor