Konu
Aynı servisteyiz nasıl açılacağım :(
07-10-2009, 17:24:16
#72
OnurTurk
Gerisi gelecektir.Ne demişler, azimle s.an betonu bile deler
yanık kalıcak o kız sana gör bak