Arkadaşlar anlatıyorum.
•Önce Facebookunu ekledim
•Sonra Güzel romantik videolar paylaştım.
•Sonra kızın face'inden sevdiği şarklara baktım.Ve msnine..
•Ekledim muhabbet ettim. konuştuk ortak yönlerden.
•İşte telefonunu bildiğimi söyledim.Şaşırdı nerden dedi.Ben istediğim şeye sahip olurum dedim. "Belli oluyor" dedi. Gerçekten çok araştırmışsın fln dedi

•Sonra face'indeki bir şarkının ismini verip onu çok sevidğimi ve bilgisayarımdan silindiğini bana gönderebilip bilemiyeceğini sordum. Bütün listeme sordum kimsede yok bu şarkıyıda çok severim hiç kimse sevmiyor anlaşılan dedim.
Aaa ölemi ben çok severim dedi attı.
•Sonra facedeki şarkılarından ve beğendiği sanatçılardan bir cd oluşturdum. Ve serviste dinledi oda. Benim en sevdiğimdiğim şarkılar fln dedim.
•Sonra en yakın arkdaşına kızla ilgilendiğimi söledim. Oda ayarlıyım mı fln dedi. Yok dedim. ama belli etmeden olur
Durum bu şimdilik.
Hayırlı olsun şimdiden. Güzel taktikler. Düüne çağırmazsan küserim.