• 29-01-2026, 16:36:02
    #46
    Stresli olduğum dönemde bana da çok oluyordu ancak stres bitince bu da bitti çok şükür
  • 29-01-2026, 16:53:55
    #47
    Stresi azalt hocam, halk arasında Karabasan, ancak tabii ki öyle bir şey yok, bilimsel olarak kanıtlanmış bir den fazla kaynak mevcut, bunlardan birisi de bildiğim kadarıyla aşırı ve gereksiz stres yapan insanlar da genel de oluyor olduğu.

    Stres yapmamaya çabalayın ve öğrenin, kafaya çok takan bir insan iseniz eğer ortamları değiştirme vakti gelmiş olabilir. Fazla takmamaya yine keza çabalayın, bunlar temel unsurlar.
  • 29-01-2026, 19:29:35
    #48
    Yorumlara bak ilk okul bebeleri gibi tartışma dönüyor her kafadan bi ses. Yaşadığınız durum bilimsel olarak sleep paralysis derler. Sorun belli çözüm belli. Uyku düzenine dikkat edeceksin, stress'i bırakıp kendine zaman ayıracaksın, sosyalleşeceksin gece uyurken mutlu ve huzurlu yuyacaksın. Tabii ülkemizde çok zor. Karabasan tarafından rahatsız ediliyorum değil, stress yüzünden REM uykusundan tam uyanamıyorum demelisin. Birilerine anlam ve suç yüklemek yerine çözüme odaklanırsan sorunlarını çözersin.
  • 29-01-2026, 20:17:08
    #49
    yaşadığınız durumun aynısını 1-2 ay önce bende yaşadım birebir aynı olay aynı saat aralığı
  • 29-01-2026, 21:09:46
    #50
    Vardiyalı mı çalışıyorsunuz ?
  • 29-01-2026, 21:36:30
    #51
    Uyku felci
  • 30-01-2026, 01:53:09
    #52
    Hocam size DAbbe tül arz musallat olmuş. bundan kurtulmak ile ilgili çok yakında Elimde çok sağlam bir kurs var. tek seansta içinizden söküp alırım.

  • 30-01-2026, 10:59:08
    #53
    Üyeliği durduruldu
    kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size DAbbe tül arz musallat olmuş. bundan kurtulmak ile ilgili çok yakında Elimde çok sağlam bir kurs var. tek seansta içinizden söküp alırım.


    kursuda geminiya yazdırdıysan sıkıntı kardeşim ya
  • 30-01-2026, 14:10:42
    #54
    Üyeliği durduruldu
    kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam size dabbe tül arz musallat olmuş. Bundan kurtulmak ile ilgili çok yakında elimde çok sağlam bir kurs var. Tek seansta içinizden söküp alırım.

    sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kursuda geminiya yazdırdıysan sıkıntı kardeşim ya
    🤣🤣🤣