İş arayan tecrübesiz gençler için (İşkur desteği )
8
●352
- 07-01-2026, 21:14:20iş kurla bir işe girilmez, işverenlerin %99ı maaşın bir çok kısmını işkur ödüyor diye işkur bünyesinde çalışan alıyor 3-6 ay sonra sepetliyorlar çok mecbur kalmadığınız sürece işkurdan uzak durmanızı tavsiye ederim sıkıntı işkurda değil işveren zihniyetlerde. 3-6 ay sonra tekrar ortada kalıyorsunuz.
- 07-01-2026, 21:17:21Kesinlikle böyle, yakinen gözlemliyorum bu durumu, devlet takip de etmiyor bunları bir yaptırım da uygulamıyor nedense. İşsizlik candır bunlara kukla olmaktansa, alayına lânet olsun, bir kuru ekmeğe muhtaç kalsınlar emek ve vatandaş vergisi hırsızlarıMuhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2026, 21:18:52büyük konuşmaktan çekinirim hocam Allah mahcup etmesin oraya kaç defa işkurla işe girdim 2 senem çöp oldu başka yere girseydim bu süreçte belki usta statüsüyle dolgun maaş bile alırdım ama işkur boş çaba he hiç iş olmaz cepte para olmaz evlisindir mecburiyetten 3-5 ay başka iş bulana kadar çalışılır ama çalışırkende muttlaka iş bakılmalıtechnician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2026, 21:29:36Haklısınız, ben de çok açık, korkmadan konuşuyorum; gerçek sosyal ülkelerdeki gibi bizdeki işkur hiçbir işe yaramıyor iş arayan açısından (bir defa arayıp size uygun bir iş bulduk vb., adı iş kurumu ve içinde siyasi torpilli koltuk dolduran, sabahtan akşama çay kahve sigara goygoy takılan şanslı tipler..) keşke hiç olmasa bu kurumlar da bari boşa harcanan vergiler kasada kalsaMuhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2026, 21:31:59ağzına sağlık hocamtechnician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2026, 21:40:40hocam 6 ayda işi öğrenemeyen biri bazı çok zor sektörler hariç çok fazla yormasın zaten kendini ya sorumluluk sahibi değildir yada goygoy takılıyordur iş öğrenmek için 6 ay yeterli bir süre 6 ayda usta olamazsın ama işi öğrenirsin, verilen işleri geri çevirmezsin, x ürünün nereelerde kullanıldığını x ürününü ne işe yaradığını ürün kalemleri çok geniş değilse öğrenirsin, sizin olay farklı mecburiyet, sorumluluk. iş verenin amacı işi öğretmek değil ki? iş kur üzerinden aldığı zamani bir ustanın veya birden fazla ustanın yanına verip kullandırıp 6 ay sonra sepetleyip göndermek he siz iş vereni bu konuda haklı buluyorsan konu kapanmıştır zatencozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2026, 21:48:03Yıllardır çırak yetiştirildim ( 4 sendir bıraktım ) İnsanlar gerçekten tembel Patron iş ister iş öğretmez Sen yırtınacaksın. Ben hala her sabah ilk işimle ilgili haberlere bakıp öyle güne başlıyorum Adam yazılımcı Gemini duymamış.
İş vereceksin İşi sormadan araba soran mı ararsın ,Tecrüben yok beni eğit ama sözleşmem yapmam istediğimde çıkarım diyen mi. ben ini mezunuyum X maaş isterim diyen mi. Bazen işe alım danışmanlığı yapıyorum her seferinde günlerce hasta yatıyorum stresten.
"eskiden ekmek aslanın ağzında derlerdi Şimdi Köpeğin K.. da ve Dişinle çıkartacaksın" derdi bir ustam Şimdi durum daha vahim ama millet hala geyikte
