cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız ama evde oturup 30 yaşında Anne parası yemekten iyidir dedim

Tecrübe olayında kusura bakmasın kimse: 4 Yıl üni okuyup hiç tecrübe yoksa ben işe almam , Alsam bile Normal maaş seviyesinde vermem Tıpkı senin tecrübe kazınınca başka firmaya geçme hakkın gibi
hocam 6 ayda işi öğrenemeyen biri bazı çok zor sektörler hariç çok fazla yormasın zaten kendini ya sorumluluk sahibi değildir yada goygoy takılıyordur iş öğrenmek için 6 ay yeterli bir süre 6 ayda usta olamazsın ama işi öğrenirsin, verilen işleri geri çevirmezsin, x ürünün nereelerde kullanıldığını x ürününü ne işe yaradığını ürün kalemleri çok geniş değilse öğrenirsin, sizin olay farklı mecburiyet, sorumluluk. iş verenin amacı işi öğretmek değil ki? iş kur üzerinden aldığı zamani bir ustanın veya birden fazla ustanın yanına verip kullandırıp 6 ay sonra sepetleyip göndermek he siz iş vereni bu konuda haklı buluyorsan konu kapanmıştır zaten