büyük konuşmaktan çekinirim hocam Allah mahcup etmesin oraya kaç defa işkurla işe girdim 2 senem çöp oldu başka yere girseydim bu süreçte belki usta statüsüyle dolgun maaş bile alırdım ama işkur boş çaba he hiç iş olmaz cepte para olmaz evlisindir mecburiyetten 3-5 ay başka iş bulana kadar çalışılır ama çalışırkende muttlaka iş bakılmalı
Haklısınız, ben de çok açık, korkmadan konuşuyorum; gerçek sosyal ülkelerdeki gibi bizdeki işkur hiçbir işe yaramıyor iş arayan açısından (bir defa arayıp size uygun bir iş bulduk vb., adı iş kurumu ve içinde siyasi torpilli koltuk dolduran, sabahtan akşama çay kahve sigara goygoy takılan şanslı tipler..) keşke hiç olmasa bu kurumlar da bari boşa harcanan vergiler kasada kalsa