technician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız, ben de çok açık, korkmadan konuşuyorum; gerçek sosyal ülkelerdeki gibi bizdeki işkur hiçbir işe yaramıyor iş arayan açısından (bir defa arayıp size uygun bir iş bulduk vb., adı iş kurumu ve içinde siyasi torpilli koltuk dolduran, sabahtan akşama çay kahve sigara goygoy takılan şanslı tipler..) keşke hiç olmasa bu kurumlar da bari boşa harcanan vergiler kasada kalsa
ağzına sağlık hocam