technician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle böyle, yakinen gözlemliyorum bu durumu, devlet takip de etmiyor bunları bir yaptırım da uygulamıyor nedense. İşsizlik candır bunlara kukla olmaktansa, alayına lânet olsun, bir kuru ekmeğe muhtaç kalsınlar emek ve vatandaş vergisi hırsızları
büyük konuşmaktan çekinirim hocam Allah mahcup etmesin oraya kaç defa işkurla işe girdim 2 senem çöp oldu başka yere girseydim bu süreçte belki usta statüsüyle dolgun maaş bile alırdım ama işkur boş çaba he hiç iş olmaz cepte para olmaz evlisindir mecburiyetten 3-5 ay başka iş bulana kadar çalışılır ama çalışırkende muttlaka iş bakılmalı