Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş kurla bir işe girilmez, işverenlerin %99ı maaşın bir çok kısmını işkur ödüyor diye işkur bünyesinde çalışan alıyor 3-6 ay sonra sepetliyorlar çok mecbur kalmadığınız sürece işkurdan uzak durmanızı tavsiye ederim sıkıntı işkurda değil işveren zihniyetlerde. 3-6 ay sonra tekrar ortada kalıyorsunuz.
Kesinlikle böyle, yakinen gözlemliyorum bu durumu, devlet takip de etmiyor bunları bir yaptırım da uygulamıyor nedense. İşsizlik candır bunlara kukla olmaktansa, alayına lânet olsun, bir kuru ekmeğe muhtaç kalsınlar emek ve vatandaş vergisi hırsızları