Haklısınız ama evde oturup 30 yaşında Anne parası yemekten iyidir dedim

Tecrübe olayında kusura bakmasın kimse: 4 Yıl üni okuyup hiç tecrübe yoksa ben işe almam , Alsam bile Normal maaş seviyesinde vermem Tıpkı senin tecrübe kazınınca başka firmaya geçme hakkın gibi