iş kurla bir işe girilmez, işverenlerin %99ı maaşın bir çok kısmını işkur ödüyor diye işkur bünyesinde çalışan alıyor 3-6 ay sonra sepetliyorlar çok mecbur kalmadığınız sürece işkurdan uzak durmanızı tavsiye ederim sıkıntı işkurda değil işveren zihniyetlerde. 3-6 ay sonra tekrar ortada kalıyorsunuz.