zurbahan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Trafik cezaları hakkında ne düşünüyorsunuz ?
34
●1.154
- 04-01-2026, 01:40:03Normalde kask takarım ama eve dönüyordum birde bizim burda kasabada her yer her yere çok yakın mesafede . Plaka olayını ben zaten reddetmiyorum haklılar ama bu kadar ceza nedir ? Yok zamanda bu ceza bizi iyiye sağlığımız düşünmek midir ? Sİnirden ben kabul etsem beynim bu yapılanı kabul etmiyor .
- 04-01-2026, 01:42:17abi buradaki sorun polisin görevini yapması değil. Buradaki sorun senin kurallara uymaman. Halen yediğin cezaya aldırış etmeden kaçıcam edicem diyorsun. Neden kurallara uymak istemiyorsun? o kural senin ve trafikteki diğer kişilerin sağlığı için var. neden basit yol varken illegale daha çok gidiyorsun anlam veremiyorum. ekipmanını kullanıp plakanı takacaksın bu kadar basit. Ayrıca bu kadar kötülüğün olduğu yerde neden suçluymuş gibi plakasız geziyorsun mantığı ne? hayretvural17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2026, 01:50:53Hocam orayada gelirimde adamlar 1 km hız sınırı aştığında da evine ceza yolluyor . Bu plaka olayıda çocuk oyuncağına döndü . Çeken haklı oluyor . Bu hukuk bu cezalar asla haklı olan adamı korumuyor bu ülkede ben bunu söylüyorum . Bir kulp buluyorlar . İlla bir yerden bişey bulup yine yapıyorlar . Yiyen bilir ben burada haklıyım diye ğaylaşmadım . Ama tutarların caydırıcılığı bazı noktada çalışmıyor demek istiyorum . Toplum bilincini geliştirmemiz gerek. Ozaman atsın beni 10 gün içeriye para cezası neden yazıyor .Uneducated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2026, 04:46:20Aslinda konu hem sizi, hem ulkenin diger vatandaslarini dusunuyor olmali. bazilari demis devlet sizi dusunmuyor. Arkadaslar yaptiginiz her trafik kazasinin devlete bir faturasi var. Haklisiyla, haksiziyla yola verdigi mala verdigi zararla bir geri donusu var. Devlet bu kazalari en aza indirmek zorunda yoksa sizin bir kemer takmadiginiz kucuk bir kaza icin devletin kazasindan yani milletin cevinden cikacak butun massraflar. Bunuda hesaba katin. Kendinizi dusunmuyorsunuz milletide dusunmuyorsunuz devlette avrupa normallarinda cezai islemler uyguluyor. Dikkat edin sizde. Gina geldi her gun haberlerde salagin birinin sucsuz gunahsiz insanlari trafik kazalariyla katletmesinnden... Kendinizde de biraz suc arayin.
Ceza fiyati cok ama bu olmazsa kimsenin akillanacagida yok, o yuzden bi dahakine dikkat edin ve varsa taksiz secenegini gorusun yetkililerle. - 04-01-2026, 05:41:49Umarım ki bir gün okkalı bir ceza yersiniz . Bakalım ozaman bu kadar rahat konuşabilecek misiniz .CAKNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2026, 05:45:35Hocam kaçmadım zaten kaçmadığım için ceza yedim plakasızlıktan ve kasktan .pacmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 ay önce araçla uzun yoldayken 1km hız aınırı aşıldı diye ceza geldi . Saçma geliyor . Artık gerçekten sinir bozucu . Kimseyide tehlikeye attığım yok açık söyleyeyim . İnsanları tehlikeye atacak biçimde asla araç kullanmadım ben .