Konu
Trafik cezaları hakkında ne düşünüyorsunuz ?
04-01-2026, 04:42:45
#15
özkanuzun
Yerinde bir ceza olmuş , yediğiniz cezayı başka bir yerlere bağlamaya gerek yok. Güvenlik güçleri olması gerekeni uygulayıp işlemleri yapmışlar.
Umarım bundan sonra daha dikkatli ve kurallara uygun şekilde devam edersiniz.