Yerinde bir ceza olmuş , yediğiniz cezayı başka bir yerlere bağlamaya gerek yok. Güvenlik güçleri olması gerekeni uygulayıp işlemleri yapmışlar.

Umarım bundan sonra daha dikkatli ve kurallara uygun şekilde devam edersiniz.