Peki kaçtığında plakana gelen cezayı ne yapacaksın hocam
Hocam kaçmadım zaten kaçmadığım için ceza yedim plakasızlıktan ve kasktan .
6 ay önce araçla uzun yoldayken 1km hız aınırı aşıldı diye ceza geldi . Saçma geliyor . Artık gerçekten sinir bozucu . Kimseyide tehlikeye attığım yok açık söyleyeyim . İnsanları tehlikeye atacak biçimde asla araç kullanmadım ben .