abi buradaki sorun polisin görevini yapması değil. Buradaki sorun senin kurallara uymaman. Halen yediğin cezaya aldırış etmeden kaçıcam edicem diyorsun. Neden kurallara uymak istemiyorsun? o kural senin ve trafikteki diğer kişilerin sağlığı için var. neden basit yol varken illegale daha çok gidiyorsun anlam veremiyorum. ekipmanını kullanıp plakanı takacaksın bu kadar basit. Ayrıca bu kadar kötülüğün olduğu yerde neden suçluymuş gibi plakasız geziyorsun mantığı ne? hayret
Hocam orayada gelirimde adamlar 1 km hız sınırı aştığında da evine ceza yolluyor . Bu plaka olayıda çocuk oyuncağına döndü . Çeken haklı oluyor . Bu hukuk bu cezalar asla haklı olan adamı korumuyor bu ülkede ben bunu söylüyorum . Bir kulp buluyorlar . İlla bir yerden bişey bulup yine yapıyorlar . Yiyen bilir ben burada haklıyım diye ğaylaşmadım . Ama tutarların caydırıcılığı bazı noktada çalışmıyor demek istiyorum . Toplum bilincini geliştirmemiz gerek. Ozaman atsın beni 10 gün içeriye para cezası neden yazıyor .