Aslinda konu hem sizi, hem ulkenin diger vatandaslarini dusunuyor olmali. bazilari demis devlet sizi dusunmuyor. Arkadaslar yaptiginiz her trafik kazasinin devlete bir faturasi var. Haklisiyla, haksiziyla yola verdigi mala verdigi zararla bir geri donusu var. Devlet bu kazalari en aza indirmek zorunda yoksa sizin bir kemer takmadiginiz kucuk bir kaza icin devletin kazasindan yani milletin cevinden cikacak butun massraflar. Bunuda hesaba katin. Kendinizi dusunmuyorsunuz milletide dusunmuyorsunuz devlette avrupa normallarinda cezai islemler uyguluyor. Dikkat edin sizde. Gina geldi her gun haberlerde salagin birinin sucsuz gunahsiz insanlari trafik kazalariyla katletmesinnden... Kendinizde de biraz suc arayin.
Ceza fiyati cok ama bu olmazsa kimsenin akillanacagida yok, o yuzden bi dahakine dikkat edin ve varsa taksiz secenegini gorusun yetkililerle.