vural17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam doğru diyorsunuz ama mesela caydırıcılıktan daha çok bundan sonra kaçmaya teşkil ediyor bu hareketleri . Ben polisten hayatım boyunca kaçmadım ama bundan sonra kaçacam . Yani sonuç olarak beni caydırmak yerine içimdeki şeytanı uyandırmış oldu . Yoksa ben efendi efendi takılıyordum . Demekki o dilden anlıyorlar
abi buradaki sorun polisin görevini yapması değil. Buradaki sorun senin kurallara uymaman. Halen yediğin cezaya aldırış etmeden kaçıcam edicem diyorsun. Neden kurallara uymak istemiyorsun? o kural senin ve trafikteki diğer kişilerin sağlığı için var. neden basit yol varken illegale daha çok gidiyorsun anlam veremiyorum. ekipmanını kullanıp plakanı takacaksın bu kadar basit. Ayrıca bu kadar kötülüğün olduğu yerde neden suçluymuş gibi plakasız geziyorsun mantığı ne? hayret