zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plakasız dolaşıp suçluymuşız gibi davranıyorlar diyorsunuz. Peki sizi suçlulardan ayıran ne? Yani polis sizin amacınızı ne bilecek?
Ayrıca sadece soruyorum, neden plakasız ve o kadar uyarıya rağmen kasksız geziyorsunuz?
Normalde kask takarım ama eve dönüyordum birde bizim burda kasabada her yer her yere çok yakın mesafede . Plaka olayını ben zaten reddetmiyorum haklılar ama bu kadar ceza nedir ? Yok zamanda bu ceza bizi iyiye sağlığımız düşünmek midir ? Sİnirden ben kabul etsem beynim bu yapılanı kabul etmiyor .