obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumun kararmasından rahatsız olanlar hk.
37
●3.584
- 10-11-2025, 12:48:33Üyeliği durdurulduHocam bir gözüm yüzde 3 görüyor şuanda zorlandığım için eskiye geçmem gerekiyor, nasıl yaparım acaba
- 10-11-2025, 12:52:21Hocam gergin olarak yaklaştığınızdan dolayı yazıları yanlış algılıyorsunuz bence. Ben temayı beğenip beğenmemekten bahsediyorum,siz olayı farklı yere çekiyorsunuz. Atatürke saygısızlık kabul edilemez bir şey olduğunu ben de düşünüyorum. Fakat bir temayı beğenmedi diye Atatürk düşmanı da ilan edilmenin doğru olmadığını düşünüyorum.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2025, 12:53:00
- 10-11-2025, 12:53:09HaayyiiiinNova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profil-Tema Ayarları-R10 Klasik - 10-11-2025, 13:07:20bende onu diyorum hocam. sizi doğru anladım.SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tema neden karartıldı ? - 10 kasım için
temanın karartılmasına tepki gösterenler, beğenmeyenler, dolaylı olarak Ataya saygısızlık yapmış oluyor. çünkü yapılan şeyin sebebi 10 kasım !


