• 10-11-2025, 12:48:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beğenmeyenler eski temaya geçsin ayarlardan niye karardı diye garip sorular sormayın artık
    Hocam bir gözüm yüzde 3 görüyor şuanda zorlandığım için eskiye geçmem gerekiyor, nasıl yaparım acaba
  • 10-11-2025, 12:52:21
    #11
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ateşe dokunursan yanacağını bilirsin değil mi ?
    aynı şekilde yeni nesilin de atasına saygı duymasının ZORUNLULUK olduğunu, saygısızlık ettiğinde sonuçları olacağını bilmesi gerekir. dolayısıyla burada beğenip beğenmeyene saygı duymamız anlayışla karşılamamız beklenemez. konu başlığında da belirttiğim gibi Mustafa Kemal Atatürk bu ülkenin kırmızı çizgisidir.
    Hocam gergin olarak yaklaştığınızdan dolayı yazıları yanlış algılıyorsunuz bence. Ben temayı beğenip beğenmemekten bahsediyorum,siz olayı farklı yere çekiyorsunuz. Atatürk’e saygısızlık kabul edilemez bir şey olduğunu ben de düşünüyorum. Fakat bir temayı beğenmedi diye Atatürk düşmanı da ilan edilmenin doğru olmadığını düşünüyorum.
  • 10-11-2025, 12:53:00
    #12
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir gözüm yüzde 3 görüyor şuanda zorlandığım için eskiye geçmem gerekiyor, nasıl yaparım acaba






    buradan geçebilirsin
  • 10-11-2025, 12:53:09
    #13
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir gözüm yüzde 3 görüyor şuanda zorlandığım için eskiye geçmem gerekiyor, nasıl yaparım acaba
    Haayyiiiin
    Profil-Tema Ayarları-R10 Klasik
  • 10-11-2025, 12:53:30
    #14
    Harika olmuş forum ❤️
  • 10-11-2025, 12:53:38
    #15
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen 24 saat bile sürmeyecek kararmadan rahatsız olanların alayı "keşke Yunan galip gelse idi" diye zırvalayan fesli soytarının müridleri.. işine geliyorsa bugün böyle, işine gelmiyor zoruna gidiyorsada bugünde foruma girme kardeşşş..
    +++
  • 10-11-2025, 12:55:12
    #16
    Ben yıllardır default temayı kullanıyorum, keske default temada kararsaydı.
  • 10-11-2025, 13:07:20
    #17
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gergin olarak yaklaştığınızdan dolayı yazıları yanlış algılıyorsunuz bence. Ben temayı beğenip beğenmemekten bahsediyorum,siz olayı farklı yere çekiyorsunuz. Atatürk’e saygısızlık kabul edilemez bir şey olduğunu ben de düşünüyorum. Fakat bir temayı beğenmedi diye Atatürk düşmanı da ilan edilmenin doğru olmadığını düşünüyorum.
    bende onu diyorum hocam. sizi doğru anladım.
    tema neden karartıldı ? - 10 kasım için
    temanın karartılmasına tepki gösterenler, beğenmeyenler, dolaylı olarak Ataya saygısızlık yapmış oluyor. çünkü yapılan şeyin sebebi 10 kasım !
  • 10-11-2025, 13:11:03
    #18
    rahatsizlik konusunu parantez içinde açin lütfen kardeşlm fiziksel olarak rahatsizliği olup r10da işlerini yürütenler var yaptiğiniz yargisiz infaz yazik zihnyetinize

    atatürk'ten adiniza özür diliyorum.