By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ateşe dokunursan yanacağını bilirsin değil mi ?
aynı şekilde yeni nesilin de atasına saygı duymasının ZORUNLULUK olduğunu, saygısızlık ettiğinde sonuçları olacağını bilmesi gerekir. dolayısıyla burada beğenip beğenmeyene saygı duymamız anlayışla karşılamamız beklenemez. konu başlığında da belirttiğim gibi Mustafa Kemal Atatürk bu ülkenin kırmızı çizgisidir.
Hocam gergin olarak yaklaştığınızdan dolayı yazıları yanlış algılıyorsunuz bence. Ben temayı beğenip beğenmemekten bahsediyorum,siz olayı farklı yere çekiyorsunuz. Atatürk’e saygısızlık kabul edilemez bir şey olduğunu ben de düşünüyorum. Fakat bir temayı beğenmedi diye Atatürk düşmanı da ilan edilmenin doğru olmadığını düşünüyorum.