• 11-11-2025, 19:45:55
    #37
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uslubdan ban süresi 2 hafta değilmi? Neden 1 gün verildi arkadaşa? 27.10.2025 de biri ile tartışmaya girdim, uslubdan bana 2 hafta ceza verdiniz.



    Not: arkadaşa verilen ceza hakkında değildir yorumum. Keşke arkadaşa hiç ceza verilmeseydi. Amacım sadece neden bana da 1 gün değilde 2 hafta ban cezası verildi. Onu öğrenmek.




    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafadan sallayanlar ve özellikle iftira atanlar çok daha uzun süre ceza alıyor. Bunu hep yazıyorum fakat anlayabilmek için biraz at gözlüğünü çıkarmak gerekiyor. Tanıdığını, arkadaşını, dostunu, akrabasını kollayan ya da koruyan yönetici ya da Moderator kim olursa olsun üstü kapalı yazmıyorum şeffaf şekilde yazıyorum karaktersiz, onursuz, haysiyetsizdir. İftira atanlarda en az onlar kadardır. Ben kendi öz kuzenime davetiye gönderip “herkes gibi kendin kayıt ol” diyen şikayet olduğu zaman bana Whatsapp’dan ulaştığında “report et sıradan bakarlar” diyen bir adamım.







    R10’daki uzaklaştırma sistemi kişilerin daha önce yaptıklarına göre katlanarak ilerleyebilen bir sistem. ilk defa argo kullanan ile sürekli kullanan kişi aynı cezayı alamaz. Her Moderator küfür ve hakaretin dozuna göre az/çok ceza verir fakat kimse farklı kasten işlem yapamaz. Yapan olduğu an tüm yönetimi zan altında bırakacağı için zaten üyeliğini bizzat kendim siler geçerim.







    @Clipton; yukarıdaki kişinin yazdığı işlemi inceleyin eğer cezası x kişide az y kişisinde çok ise hepsini eşit olarak cezalandırmaya çalışın ve Moderatorlere bu konuda bilgi iletin. Hep konuştuğumuz gibi aynı suçunu tekrar eden kişilere daha ağır cezalar verilsin.


    Merhabalar, @tiscali;

    Yapılan yorumlara hem yanıt vermek hem de süreçle ilgili bilgilendirme sağlamak amacıyla gerçekleştirilen işlemleri ve detaylarını aşağıda paylaşıyoruz.

    Türkiye’nin en büyük freelancer platformu olarak, 211.000’in üzerinde aktif üye ile faaliyet gösteriyor ve topluluğumuzda adil, şeffaf ve prensipli bir yönetim anlayışı sürdürmeyi önemsiyoruz. Bu doğrultuda, verilen uyarı veya uzaklaştırma kararları da her zaman kurallar çerçevesinde ve hakkaniyetli biçimde uygulanmaktadır.

    İlgili süreçte, belirttiğimiz bağlantıda yer alan https://r10.us/ZhS üyeyle bir tartışma başlatarak sürecin fitilini ateşlediğiniz görülmektedir.

    Görsel talep üzerine kaldırıldı


    Ardından karşı tarafa yönelik aşağılayıcı ifadeler kullanmanız, ne yazık ki sizi haksız duruma düşürmüştür.

    Görsel talep üzerine kaldırıldı


    Karşı taraf yalnızca bir yorumla yanıt vermiş olmasına rağmen, siz özel mesaj yoluyla adres bilgisi isteme gibi sınırları aşan bir iletişim biçimine yönelmişsiniz. Daha önceki ceza ve uzaklaştırma geçmişiniz de dikkate alındığında, uygulanan yaptırımın kurallar ve forum işleyişine uygun olduğu değerlendirilmiştir.



    Son olarak belirtmek isteriz ki, bizler de bu forumun birer parçasıyız. Gün içerisinde çok sayıda üye bizimle iletişime geçmektedir; ancak hiçbir zaman “tanıdık” veya “yakınlık” temelli bir yaklaşım sergilememekteyiz. Bu tür davranışlar etik ilkelerimizle bağdaşmadığı gibi, tarafsızlığımıza da zarar vereceğinden kesinlikle uzak durduğumuz bir konudur.



    Özetle, yapılan değerlendirme sonucunda uygulanan cezanın doğru ve yerinde kararlı bir cezadır

    Saygılarımızla,

    R10.net Yönetimi
  • 12-11-2025, 00:19:15
    #38