• 11-11-2025, 02:49:19
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bir eleman forum neden siyah olmuş diye bir konu açmış ve ben ona yorum attığım da küfür etmemi mi istiyorsun diye yanıt verdi. Bunları bu ülkede bırak barındırmayı bir bardak suya muhtaç edeceksin. Atasını bilmeyen tanımayan milletin ne vatanı olur ne sevdası.
    @SauRonn; Küfür etse ne olacak ki? Küfür eden minnoşlar 3-5 gün uzaklaştırılıyor hepsi bu.. Sonra yine minnoş minnoş gezmeye devam ediyorlar forumda..
  • 11-11-2025, 02:55:26
    #29
    websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SauRonn; Küfür etse ne olacak ki? Küfür eden minnoşlar 3-5 gün uzaklaştırılıyor hepsi bu.. Sonra yine minnoş minnoş gezmeye devam ediyorlar forumda..
    Bir yanlışlık, karışıklık var herhalde? @websmart; @Voli53;
  • 11-11-2025, 03:07:31
    #30
    Üyeliği durduruldu
    @SauRonn; yok hocam aslında Voli53'e cevap yazmıştım, sen de küfür üzerine birşey yazdığını görünce, sana da aynı anda ikinize söylemiş oldum yani.. sadece senin mesajını alıntı yapıp yazsaydım daha doğru olacaktı.. cevabım ikinize de aslında..
  • 11-11-2025, 04:44:57
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Uslubdan ban süresi 2 hafta değilmi? Neden 1 gün verildi arkadaşa? 27.10.2025 de biri ile tartışmaya girdim, uslubdan bana 2 hafta ceza verdiniz.
    Not: arkadaşa verilen ceza hakkında değildir yorumum. Keşke arkadaşa hiç ceza verilmeseydi. Amacım sadece neden bana da 1 gün değilde 2 hafta ban cezası verildi. Onu öğrenmek.
  • 11-11-2025, 06:12:08
    #32
    Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes erdoğanı sevmek zorunda değil, herkes atatürkü sevmek zorunda değil, herkes bir tanrıya inanmak zorunda değil, herkes devlete borçlu değil, herkes senin gibi düşünmek zorunda değil. Fikir, ifade özgürlüğü siz sevmediklerinize saygı duymayın onlar sizinkine duymak zorunda olsun değil, fikir ve ifade özgürlüğü olmadan da bir ülke gelişmez çünkü beyinler türkiyedeki çoğu kişi gibi küçük bir alanda kalır. Az bırakın, insanlar ne istiyorsa yapsın, kime sövmek istiyorsa sövsün niye bu kadar her şeyin korumasını yapmak istiyorsunuz. "bunu bunu söyleyen hapise girsin, bunu bunu yapan r10dan ban yesin" Lütfen artık.

    Eğer ki, beni tanımadan fikrimi çok önemseyecek birisi varsa da, ben hoş buluyorum böyle küçük jestleri (ekran karartılması insanların siyah giymesi falan) ama biri yapmıyorsa da yargılamam? Saygı aslında budur.
    "Herkes devlete borçlu değil" XD

    Görende sanacak iskandinavyada yaşıyor, sen ortadoğuda bulunup komşularının kafasına yağdığı gibi bombalar yağmıyorsa bunu önce Atatürk'e sonra devletimize borçlusun.

    İfade özgürlüğü mastürbasyonunu atacağınız bir ülke değil burası asla da olmayacak bu ülkenin kutsalları kutsal olarak ebediyen kalacak.
  • 11-11-2025, 06:19:09
    #33
    Üyeliği durduruldu
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uslubdan ban süresi 2 hafta değilmi? Neden 1 gün verildi arkadaşa? 27.10.2025 de biri ile tartışmaya girdim, uslubdan bana 2 hafta ceza verdiniz.
    Not: arkadaşa verilen ceza hakkında değildir yorumum. Keşke arkadaşa hiç ceza verilmeseydi. Amacım sadece neden bana da 1 gün değilde 2 hafta ban cezası verildi. Onu öğrenmek.
    Demek ki üsluptan 2 hafta, küfürden 1 hafta veriliyor. Üslubunu bozmadan küfür edersen 1 hafta ile yırtıyosun anlaşıldığı kadarıyla.. yada moderatörlerden tanıdık olmasıyla alakalı bir durum..
  • 11-11-2025, 06:27:55
    #34
    Administrator
    websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek ki üsluptan 2 hafta, küfürden 1 hafta veriliyor. Üslubunu bozmadan küfür edersen 1 hafta ile yırtıyosun anlaşıldığı kadarıyla.. yada moderatörlerden tanıdık olmasıyla alakalı bir durum..
    Kafadan sallayanlar ve özellikle iftira atanlar çok daha uzun süre ceza alıyor. Bunu hep yazıyorum fakat anlayabilmek için biraz at gözlüğünü çıkarmak gerekiyor. Tanıdığını, arkadaşını, dostunu, akrabasını kollayan ya da koruyan yönetici ya da Moderator kim olursa olsun üstü kapalı yazmıyorum şeffaf şekilde yazıyorum karaktersiz, onursuz, haysiyetsizdir. İftira atanlarda en az onlar kadardır. Ben kendi öz kuzenime davetiye gönderip “herkes gibi kendin kayıt ol” diyen şikayet olduğu zaman bana Whatsapp’dan ulaştığında “report et sıradan bakarlar” diyen bir adamım.

    R10’daki uzaklaştırma sistemi kişilerin daha önce yaptıklarına göre katlanarak ilerleyebilen bir sistem. ilk defa argo kullanan ile sürekli kullanan kişi aynı cezayı alamaz. Her Moderator küfür ve hakaretin dozuna göre az/çok ceza verir fakat kimse farklı kasten işlem yapamaz. Yapan olduğu an tüm yönetimi zan altında bırakacağı için zaten üyeliğini bizzat kendim siler geçerim.

    @Clipton; yukarıdaki kişinin yazdığı işlemi inceleyin eğer cezası x kişide az y kişisinde çok ise hepsini eşit olarak cezalandırmaya çalışın ve Moderatorlere bu konuda bilgi iletin. Hep konuştuğumuz gibi aynı suçunu tekrar eden kişilere daha ağır cezalar verilsin.
  • 11-11-2025, 11:38:13
    #35
    Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes erdoğanı sevmek zorunda değil, herkes atatürkü sevmek zorunda değil, herkes bir tanrıya inanmak zorunda değil, herkes devlete borçlu değil, herkes senin gibi düşünmek zorunda değil. Fikir, ifade özgürlüğü siz sevmediklerinize saygı duymayın onlar sizinkine duymak zorunda olsun değil, fikir ve ifade özgürlüğü olmadan da bir ülke gelişmez çünkü beyinler türkiyedeki çoğu kişi gibi küçük bir alanda kalır. Az bırakın, insanlar ne istiyorsa yapsın, kime sövmek istiyorsa sövsün niye bu kadar her şeyin korumasını yapmak istiyorsunuz. "bunu bunu söyleyen hapise girsin, bunu bunu yapan r10dan ban yesin" Lütfen artık.

    Eğer ki, beni tanımadan fikrimi çok önemseyecek birisi varsa da, ben hoş buluyorum böyle küçük jestleri (ekran karartılması insanların siyah giymesi falan) ama biri yapmıyorsa da yargılamam? Saygı aslında budur.
    Maalesef haklısın , maalesef diyorum çünkü seni linçleyecekler buna eminim. Herkes kimi sevip sevmeyeceği hakkında karar vermekte özgür fakat bizim milletimizin atladığı konu saygı duyma konusu maalesef. Bir insan birini sevmiyor diye ona gelişigüzel hakaret edip , linçleyemezsiniz arkadaşlar. Müslüman olmayabilirsin , müslüman olanlara saygı duymak zorundasın onlarda aynı şekilde sana saygı duymak zorunda. Bu konu her insan , din , dil , ırk için geçerli. Forumun karartılması konusunda Atatürk'ü sevmesen bile önemli bir gün en azından 1 günlüğüne saygı duyup tartışma yaratmamak çok büyük bir olay değil bence herkes bunu başarabilir , önemli olan forum niye karartıldı yaaa vs. konular açıp milleti kışkırtmamak sebebini bile bile böyle kışkırtıcı konularda açanlar var maalesef.
  • 11-11-2025, 18:12:31
    #36
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mustafa Kemal Atatürk, bu ülkenin kırmızı çizgisidir.
    basit bir forumun kararmasından dahi rahatsız olan Türkiye cumhuriyeti pasaportu taşıyan canlılar var forumda.
    sayın @Coşkun Çetin; hocamın siyasi görüşünü bilmem, ancak Atamıza gösterdiği hassasiyet için teşekkür etmek hadsizlik olur, zira bu herkesin yapması gereken birşey, ancak minnettar olduğumu bildirmek isterim.

    talebim,önerim, bu tip canlıların forumdan uzaklaştırılması.
    zira Atasına saygısı olmayandan ne bize hayır gelir ne memlekete.
    Ona “hadsizlik” denmez. Çok yanlış anlaşılırsınız.