Voli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumun kararmasından rahatsız olanlar hk.
37
●3.584
- 11-11-2025, 02:55:26Bir yanlışlık, karışıklık var herhalde? @websmart; @Voli53;websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2025, 04:44:57Üyeliği durdurulduUslubdan ban süresi 2 hafta değilmi? Neden 1 gün verildi arkadaşa? 27.10.2025 de biri ile tartışmaya girdim, uslubdan bana 2 hafta ceza verdiniz.
Not: arkadaşa verilen ceza hakkında değildir yorumum. Keşke arkadaşa hiç ceza verilmeseydi. Amacım sadece neden bana da 1 gün değilde 2 hafta ban cezası verildi. Onu öğrenmek. - 11-11-2025, 06:12:08"Herkes devlete borçlu değil" XDOranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görende sanacak iskandinavyada yaşıyor, sen ortadoğuda bulunup komşularının kafasına yağdığı gibi bombalar yağmıyorsa bunu önce Atatürk'e sonra devletimize borçlusun.
İfade özgürlüğü mastürbasyonunu atacağınız bir ülke değil burası asla da olmayacak bu ülkenin kutsalları kutsal olarak ebediyen kalacak. - 11-11-2025, 06:19:09Üyeliği durdurulduDemek ki üsluptan 2 hafta, küfürden 1 hafta veriliyor. Üslubunu bozmadan küfür edersen 1 hafta ile yırtıyosun anlaşıldığı kadarıyla.. yada moderatörlerden tanıdık olmasıyla alakalı bir durum..tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2025, 06:27:55AdministratorKafadan sallayanlar ve özellikle iftira atanlar çok daha uzun süre ceza alıyor. Bunu hep yazıyorum fakat anlayabilmek için biraz at gözlüğünü çıkarmak gerekiyor. Tanıdığını, arkadaşını, dostunu, akrabasını kollayan ya da koruyan yönetici ya da Moderator kim olursa olsun üstü kapalı yazmıyorum şeffaf şekilde yazıyorum karaktersiz, onursuz, haysiyetsizdir. İftira atanlarda en az onlar kadardır. Ben kendi öz kuzenime davetiye gönderip herkes gibi kendin kayıt ol diyen şikayet olduğu zaman bana Whatsappdan ulaştığında report et sıradan bakarlar diyen bir adamım.websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10daki uzaklaştırma sistemi kişilerin daha önce yaptıklarına göre katlanarak ilerleyebilen bir sistem. ilk defa argo kullanan ile sürekli kullanan kişi aynı cezayı alamaz. Her Moderator küfür ve hakaretin dozuna göre az/çok ceza verir fakat kimse farklı kasten işlem yapamaz. Yapan olduğu an tüm yönetimi zan altında bırakacağı için zaten üyeliğini bizzat kendim siler geçerim.
@Clipton; yukarıdaki kişinin yazdığı işlemi inceleyin eğer cezası x kişide az y kişisinde çok ise hepsini eşit olarak cezalandırmaya çalışın ve Moderatorlere bu konuda bilgi iletin. Hep konuştuğumuz gibi aynı suçunu tekrar eden kişilere daha ağır cezalar verilsin. - 11-11-2025, 11:38:13Maalesef haklısın , maalesef diyorum çünkü seni linçleyecekler buna eminim. Herkes kimi sevip sevmeyeceği hakkında karar vermekte özgür fakat bizim milletimizin atladığı konu saygı duyma konusu maalesef. Bir insan birini sevmiyor diye ona gelişigüzel hakaret edip , linçleyemezsiniz arkadaşlar. Müslüman olmayabilirsin , müslüman olanlara saygı duymak zorundasın onlarda aynı şekilde sana saygı duymak zorunda. Bu konu her insan , din , dil , ırk için geçerli. Forumun karartılması konusunda Atatürk'ü sevmesen bile önemli bir gün en azından 1 günlüğüne saygı duyup tartışma yaratmamak çok büyük bir olay değil bence herkes bunu başarabilir , önemli olan forum niye karartıldı yaaa vs. konular açıp milleti kışkırtmamak sebebini bile bile böyle kışkırtıcı konularda açanlar var maalesef.Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2025, 18:12:31Ona hadsizlik denmez. Çok yanlış anlaşılırsınız.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle