tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uslubdan ban süresi 2 hafta değilmi? Neden 1 gün verildi arkadaşa? 27.10.2025 de biri ile tartışmaya girdim, uslubdan bana 2 hafta ceza verdiniz.
Not: arkadaşa verilen ceza hakkında değildir yorumum. Keşke arkadaşa hiç ceza verilmeseydi. Amacım sadece neden bana da 1 gün değilde 2 hafta ban cezası verildi. Onu öğrenmek.
Demek ki üsluptan 2 hafta, küfürden 1 hafta veriliyor. Üslubunu bozmadan küfür edersen 1 hafta ile yırtıyosun anlaşıldığı kadarıyla.. yada moderatörlerden tanıdık olmasıyla alakalı bir durum..