• 10-11-2025, 13:14:01
    #19
    Emr3stt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rahatsizlik konusunu parantez içinde açin lütfen kardeşlm fiziksel olarak rahatsizliği olup r10da işlerini yürütenler var yaptiğiniz yargisiz infaz yazik zihnyetinize

    atatürk'ten adiniza özür diliyorum.
    şunu ben bi engellyeyimde, gereksiz yerine kendine pay çıkarıp yorum atıyor
  • 10-11-2025, 13:15:30
    #20
    +++++
  • 10-11-2025, 13:17:05
    #21
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şunu ben bi engellyeyimde, gereksiz yerine kendine pay çıkarıp yorum atıyor
    Sen tüm forumu engelle ihtiyar anca ozaman rahatlarsın 🤣🤣
  • 10-11-2025, 15:07:21
    #22
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende onu diyorum hocam. sizi doğru anladım.
    tema neden karartıldı ? - 10 kasım için
    temanın karartılmasına tepki gösterenler, beğenmeyenler, dolaylı olarak Ataya saygısızlık yapmış oluyor. çünkü yapılan şeyin sebebi 10 kasım !
    Tema güzel olmuş Atamızıda saygıyla anıyorum ancak beğenmeyenler Ataya saygısızlık yapmış olmuyor.
  • 10-11-2025, 15:17:35
    #23
    Az önce bir eleman forum neden siyah olmuş diye bir konu açmış ve ben ona yorum attığım da küfür etmemi mi istiyorsun diye yanıt verdi. Bunları bu ülkede bırak barındırmayı bir bardak suya muhtaç edeceksin. Atasını bilmeyen tanımayan milletin ne vatanı olur ne sevdası.
  • 11-11-2025, 01:57:39
    #24
    Herkes erdoğanı sevmek zorunda değil, herkes atatürkü sevmek zorunda değil, herkes bir tanrıya inanmak zorunda değil, herkes devlete borçlu değil, herkes senin gibi düşünmek zorunda değil. Fikir, ifade özgürlüğü siz sevmediklerinize saygı duymayın onlar sizinkine duymak zorunda olsun değil, fikir ve ifade özgürlüğü olmadan da bir ülke gelişmez çünkü beyinler türkiyedeki çoğu kişi gibi küçük bir alanda kalır. Az bırakın, insanlar ne istiyorsa yapsın, kime sövmek istiyorsa sövsün niye bu kadar her şeyin korumasını yapmak istiyorsunuz. "bunu bunu söyleyen hapise girsin, bunu bunu yapan r10dan ban yesin" Lütfen artık.

    Eğer ki, beni tanımadan fikrimi çok önemseyecek birisi varsa da, ben hoş buluyorum böyle küçük jestleri (ekran karartılması insanların siyah giymesi falan) ama biri yapmıyorsa da yargılamam? Saygı aslında budur.
  • 11-11-2025, 01:59:03
    #25
    Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes erdoğanı sevmek zorunda değil, herkes atatürkü sevmek zorunda değil, herkes bir tanrıya inanmak zorunda değil, herkes devlete borçlu değil, herkes senin gibi düşünmek zorunda değil. Fikir, ifade özgürlüğü siz sevmediklerinize saygı duymayın onlar sizinkine duymak zorunda olsun değil, fikir ve ifade özgürlüğü olmadan da bir ülke gelişmez çünkü beyinler türkiyedeki çoğu kişi gibi küçük bir alanda kalır. Az bırakın, insanlar ne istiyorsa yapsın, kime sövmek istiyorsa sövsün niye bu kadar her şeyin korumasını yapmak istiyorsunuz. "bunu bunu söyleyen hapise girsin, bunu bunu yapan r10dan ban yesin" Lütfen artık.

    Eğer ki, beni tanımadan fikrimi çok önemseyecek birisi varsa da, ben hoş buluyorum böyle küçük jestleri (ekran karartılması insanların siyah giymesi falan) ama biri yapmıyorsa da yargılamam? Saygı aslında budur.
    Atatürk'ün A'sını büyük yaz!
  • 11-11-2025, 02:03:17
    #26
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mustafa Kemal Atatürk, bu ülkenin kırmızı çizgisidir.
    basit bir forumun kararmasından dahi rahatsız olan Türkiye cumhuriyeti pasaportu taşıyan canlılar var forumda.
    sayın @Coşkun Çetin; hocamın siyasi görüşünü bilmem, ancak Atamıza gösterdiği hassasiyet için teşekkür etmek hadsizlik olur, zira bu herkesin yapması gereken birşey, ancak minnettar olduğumu bildirmek isterim.

    talebim,önerim, bu tip canlıların forumdan uzaklaştırılması.
    zira Atasına saygısı olmayandan ne bize hayır gelir ne memlekete.
    Forumun en çok banlanan ismi

    Bu arada bu tarz konular turnusol görevi görmektedir. Güzel şeyler bunlar.
  • 11-11-2025, 02:03:22
    #27
    EmreNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk'ün A'sını büyük yaz!

    yeni bir kanun getirelim mi, her Atatürkün a sını küçük yazan hapise atılsın? Atanın idealindeki gibi bir ülke yaparız böylecek, her düşünen her taşınanı taşlayarak?

    Eğer ki çok seviyorsan Atanı onun dediğine uy, önce kendini sonra ülkeni geliştir böyle "bunu böyle yap!!!" demekle ikisini de yapmıyorsun.