Herkes erdoğanı sevmek zorunda değil, herkes atatürkü sevmek zorunda değil, herkes bir tanrıya inanmak zorunda değil, herkes devlete borçlu değil, herkes senin gibi düşünmek zorunda değil. Fikir, ifade özgürlüğü siz sevmediklerinize saygı duymayın onlar sizinkine duymak zorunda olsun değil, fikir ve ifade özgürlüğü olmadan da bir ülke gelişmez çünkü beyinler türkiyedeki çoğu kişi gibi küçük bir alanda kalır. Az bırakın, insanlar ne istiyorsa yapsın, kime sövmek istiyorsa sövsün niye bu kadar her şeyin korumasını yapmak istiyorsunuz. "bunu bunu söyleyen hapise girsin, bunu bunu yapan r10dan ban yesin" Lütfen artık.
Eğer ki, beni tanımadan fikrimi çok önemseyecek birisi varsa da, ben hoş buluyorum böyle küçük jestleri (ekran karartılması insanların siyah giymesi falan) ama biri yapmıyorsa da yargılamam? Saygı aslında budur.
Atatürk'ün A'sını büyük yaz!