rahatsizlik konusunu parantez içinde açin lütfen kardeşlm fiziksel olarak rahatsizliği olup r10da işlerini yürütenler var yaptiğiniz yargisiz infaz yazik zihnyetinize
atatürk'ten adiniza özür diliyorum.
şunu ben bi engellyeyimde, gereksiz yerine kendine pay çıkarıp yorum atıyor