Emr3stt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rahatsizlik konusunu parantez içinde açin lütfen kardeşlm fiziksel olarak rahatsizliği olup r10da işlerini yürütenler var yaptiğiniz yargisiz infaz yazik zihnyetinize

atatürk'ten adiniza özür diliyorum.
şunu ben bi engellyeyimde, gereksiz yerine kendine pay çıkarıp yorum atıyor