By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mustafa Kemal Atatürk, bu ülkenin kırmızı çizgisidir.
basit bir forumun kararmasından dahi rahatsız olan Türkiye cumhuriyeti pasaportu taşıyan canlılar var forumda.
sayın @Coşkun Çetin; hocamın siyasi görüşünü bilmem, ancak Atamıza gösterdiği hassasiyet için teşekkür etmek hadsizlik olur, zira bu herkesin yapması gereken birşey, ancak minnettar olduğumu bildirmek isterim.

talebim,önerim, bu tip canlıların forumdan uzaklaştırılması.
zira Atasına saygısı olmayandan ne bize hayır gelir ne memlekete.
Forumun en çok banlanan ismi

Bu arada bu tarz konular turnusol görevi görmektedir. Güzel şeyler bunlar.