obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beğenmeyenler eski temaya geçsin ayarlardan niye karardı diye garip sorular sormayın artık
Hocam bir gözüm yüzde 3 görüyor şuanda zorlandığım için eskiye geçmem gerekiyor, nasıl yaparım acaba