Konu
Forumun kararmasından rahatsız olanlar hk.
10-11-2025, 13:11:03
#18
Emr3stt
rahatsizlik konusunu parantez içinde açin lütfen kardeşlm fiziksel olarak rahatsizliği olup r10da işlerini yürütenler var yaptiğiniz yargisiz infaz yazik zihnyetinize
atatürk'ten adiniza özür diliyorum.