rahatsizlik konusunu parantez içinde açin lütfen kardeşlm fiziksel olarak rahatsizliği olup r10da işlerini yürütenler var yaptiğiniz yargisiz infaz yazik zihnyetinize

atatürk'ten adiniza özür diliyorum.