SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gergin olarak yaklaştığınızdan dolayı yazıları yanlış algılıyorsunuz bence. Ben temayı beğenip beğenmemekten bahsediyorum,siz olayı farklı yere çekiyorsunuz. Atatürk’e saygısızlık kabul edilemez bir şey olduğunu ben de düşünüyorum. Fakat bir temayı beğenmedi diye Atatürk düşmanı da ilan edilmenin doğru olmadığını düşünüyorum.
bende onu diyorum hocam. sizi doğru anladım.
tema neden karartıldı ? - 10 kasım için
temanın karartılmasına tepki gösterenler, beğenmeyenler, dolaylı olarak Ataya saygısızlık yapmış oluyor. çünkü yapılan şeyin sebebi 10 kasım !