• 07-09-2025, 21:35:42
    #19
    OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam binevi öyle bide bir kaç çok sevdiğim hocam var onlarıda özlemedim değil. yakında yanlarına giderim.
    Bu vefayı gösterebilmek de çok güzel. 30 yaşındayım, ilkokul ve lise döneminden görüştüğüm iki öğretmenim hala mevcut.
  • 07-09-2025, 21:38:50
    #20
    OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üzülmeyin hocam inanın çok özleyeceksiniz. (kendimi 40 yaşında öğüt veren birisi gibi zannettim )

    sizinde bir seneniz kalmış dişinizi sıkın
    1 sene değil ne yazık ki.
  • 07-09-2025, 21:38:54
    #21
    oxentasoft.com
    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu vefayı gösterebilmek de çok güzel. 30 yaşındayım, ilkokul ve lise döneminden görüştüğüm iki öğretmenim hala mevcut.
    sağolun hocam evet gerçekten bazı öğretmenler bir öğretmenden ziyade bir anne, bir baba, bir abi oluyorlar bize çok yararları oluyor o açıdan cidden öğretmenlerimizin kıymeti çok önemli.
  • 07-09-2025, 21:39:44
    #22
    oxentasoft.com
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sene değil ne yazık ki.
    r10 yaş sınırı 16 kendimden biliyorum bende 16 yaşında üye olmuştum sizde son 1 aydır üyesiniz sanırsam 11. sınıfa geçtiniz veya 12. sınıfa.
  • 07-09-2025, 21:41:05
    #23
    OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 yaş sınırı 16 kendimden biliyorum bende 16 yaşında üye olmuştum sizde son 1 aydır üyesiniz sanırsam 11. sınıfa geçtiniz veya 12. sınıfa.
    Pm ilettim.
  • 07-09-2025, 21:44:24
    #24
    Okuldan nefret ederdim yaklaşık 15 sene oldu üniversiteyi bitirip öğrenciliği tamamlayalı.
    Keşke hep öğrenci kalsaydım diyorum şimdi
  • 07-09-2025, 21:47:53
    #25
    Kategori Moderatörü
    OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne güzel hocam maşallah
    Güzel mi bilemedim yaş alıp gidiyor maalesef. Zaman çok hızlı geçiyor sanki dün lise sıralarındaydim.
  • 07-09-2025, 21:57:56
    #26
    oxentasoft.com
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuldan nefret ederdim yaklaşık 15 sene oldu üniversiteyi bitirip öğrenciliği tamamlayalı.
    Keşke hep öğrenci kalsaydım diyorum şimdi
    aynı şekilde ben de nefret ediyorum sadece anılar vb özleniyor umarım ilerde aynı şekilde bende söylemem.
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel mi bilemedim yaş alıp gidiyor maalesef. Zaman çok hızlı geçiyor sanki dün lise sıralarındaydim.
    Hocam herşeyin hayırlısı ne güzel bakın sizin geçtiğiniz sıralardan şimdi çocuklarınız geçicek bu çok güzel bişey.
    Sağlıklu mutlu huzurlu yaşlar dileğiyle
  • 07-09-2025, 22:05:36
    #27
    OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversiteye gideceğimi kim söyledi hocam
    yıllardır mücadele içindeyiz hayatımızın koşması için üniversite okumaya gerek yok. gidilir fakat öylesine
    Hocam git dursun ama dediğinde haklısın hayatın ne getireceği belli olmuyor 👍🏻