• 07-09-2025, 21:23:12
    #10
    Sen bide üniversiteden sonra gör hocam hayatın koşturmasının başladığını iliklerine kadar hissediyorsun 😂
  • 07-09-2025, 21:24:03
    #11
    oxentasoft.com
    emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen üzücü bazen iyi, halen kendi dalımda başarısız olduğum için aileme yük olduğumu düşünüyorum okuyor olsaydım bu psikolojiye girmezdim kafam biraz daha rahat olurdu.
    hocam başarısız olmanız sizin pes edip etmemeniz ile alakalı onun için çabalamanız gerekmektedir. üniversite konusuna gelirsekte şuan lise mezunuyum ve üniversiteye gitmek hiç aklımda yok çünkü sonucunun ne olduğunu biliyorum ve görüyorum. onun için canınızı sıkmayın bir işte başarısız olduysanız hayat bitmiş değil çabalayın pes etmeyin gerisi hikaye.
  • 07-09-2025, 21:25:35
    #12
    oxentasoft.com
    Yegenoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bide üniversiteden sonra gör hocam hayatın koşturmasının başladığını iliklerine kadar hissediyorsun 😂
    üniversiteye gideceğimi kim söyledi hocam
    yıllardır mücadele içindeyiz hayatımızın koşması için üniversite okumaya gerek yok. gidilir fakat öylesine
  • 07-09-2025, 21:26:40
    #13
    Anılar harici pek bir özlem yaşamazsınız zaten herkes anılarını özlediği için okulu özlüyor
    Okul, sizi bir yere kadar getirdi ama hayata tutunmanızı, hayatı tanımanızı, iş kurmanızı vs asla sağlayamaz. Bunların hepsini tecrübe ederek kendiniz öğreneceksiniz, hayatınızda başarılar diliyorum. Okulu özletmeyecek bir hayat yaşamanız dileğiyle
  • 07-09-2025, 21:27:54
    #14
    oxentasoft.com
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anılar harici pek bir özlem yaşamazsınız zaten herkes anılarını özlediği için okulu özlüyor
    Okul, sizi bir yere kadar getirdi ama hayata tutunmanızı, hayatı tanımanızı, iş kurmanızı vs asla sağlayamaz. Bunların hepsini tecrübe ederek kendiniz öğreneceksiniz, hayatınızda başarılar diliyorum. Okulu özletmeyecek bir hayat yaşamanız dileğiyle
    Bin Yaşayın Hocam çok doğru söylediniz teşekkür ederim.
  • 07-09-2025, 21:28:07
    #15
    Kategori Moderatörü
    20 yıl oldu şimdi çocuklarım gidiyor hey gidi.
  • 07-09-2025, 21:28:54
    #16
    oxentasoft.com
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yıl oldu şimdi çocuklarım gidiyor hey gidi.
    ne güzel hocam maşallah
  • 07-09-2025, 21:32:09
    #17
    İnsan anılarını özler. Yoksa derslerle de çok aranız yokmuş zaten.
  • 07-09-2025, 21:33:01
    #18
    oxentasoft.com
    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan anılarını özler. Yoksa derslerle de çok aranız yokmuş zaten.
    evet hocam binevi öyle bide bir kaç çok sevdiğim hocam var onlarıda özlemedim değil. yakında yanlarına giderim.