Bazen üzücü bazen iyi, halen kendi dalımda başarısız olduğum için aileme yük olduğumu düşünüyorum okuyor olsaydım bu psikolojiye girmezdim kafam biraz daha rahat olurdu.
hocam başarısız olmanız sizin pes edip etmemeniz ile alakalı onun için çabalamanız gerekmektedir. üniversite konusuna gelirsekte şuan lise mezunuyum ve üniversiteye gitmek hiç aklımda yok çünkü sonucunun ne olduğunu biliyorum ve görüyorum. onun için canınızı sıkmayın bir işte başarısız olduysanız hayat bitmiş değil çabalayın pes etmeyin gerisi hikaye.